Japán válasz a BMW M3-ra: itt a 479 lóerős új Lexus IS
A sportszedán hátsó kerekeit egy feltöltő nélküli méretes V8-as benzinmotor hajtja.
A sportszedán hátsó kerekeit egy feltöltő nélküli méretes V8-as benzinmotor hajtja.
A márka új kompakt sportszedánja kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A bajor márka legizgalmasabb és messze nem olcsó autói a koronavírus-járvány ellenére is igen jól fogynak.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
A BMW nemrég mutatta be két legnépszerűbb sportmodelljének legújabb generációját. Sokan azóta is nehezen emésztik meg az új M3-as és a kétajtós kupé M4-es orrészén lévő gigantikus veséket.
A márka rengeteg extrát mutatott be legújabb sportkocsijaihoz.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
A hivatalos leleplezésre alig több mint két hetet kell csak várnunk.
A jó ízléssel összeválogatott különleges gyűjtemény Massachusetts államban került elő.
Mindenképpen üdvözítő, hogy nem csak az SUV palettáját bővíti a BMW.
Egyenesen Münchenből nyert megerősítést, hogy a bajor gyártó egy új szupersportos családi autót készül piacra dobni.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
A régi piros sportkocsi eladási árából akár két vadonatúj M8 kupét is lehetne vásárolni.
Mára nagyon hasonló kvalitásokkal adják ki saját sportkocsijaikat a német prémiumgyártók, de a BMW megint megtalálta, miben lehet még egyedi.
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
A harmadik generációs 3-as BMW korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az E30 M3-as modell még ma is rendkívül népszerű, nem véletlen, hogy egy makulátlan példányért óriási összeget kérnek.